0
Tomáš Šebek: Budování uLékaře.cz, spolupráce s investory, zdraví podnikatelů

13.6.2019 01:00:26 (3 dny, 16 hodin a 36 minut)

Tomáš Šebek je všeobecný chirurg z pražské Nemocnice na Františku, člen Lékařů bez hranic, podnikatel a spisovatel. Znát jej můžete i díky jeho ... Více

2
Tomáš Řehoř (Pipedrive): Jak správně přemýšlet nad prací vývojářů?

11.6.2019 01:00:34 (5 dnů, 16 hodin a 36 minut)

Tomáš Řehoř je zkušený vývojář, který získal zkušenosti ve společnostech jako Skype, Microsoft nebo Košík.cz. Dnes pracuje jako šéf české pobočky mezinárodního startupu ... Více

0
Expanze do Německa: Na co se připravit a jak s ní uspět?

10.6.2019 01:00:59 (6 dnů, 16 hodin a 36 minut)

V dnešním speciálním rozhovoru se pobaví dva specialisté na německy mluvící trhy. Tím prvním je Milan Fiala z agentury eVisions.cz, který vyzpovídá svou ... Více

4
Marek Kříž (Point FM): Budování startupu, agenturní byznys, rozjezd a úspěch v podnikání

6.6.2019 01:00:56 (10 dnů, 16 hodin a 36 minut)

S Markem Křížem z Point FM jsem natáčel před 3 lety rozhovor o tom, že už ve 23 letech vlastnil podíly ve 3 firmách ... Více

0
Marek Wiener: Marketing je těžká dřina, ale stojí za to

5.6.2019 01:00:10 (11 dnů, 16 hodin a 37 minut)

Digitální marketing vládne světu a kdo není online, jakoby nebyl. Jak vůbec internetový byznys funguje, co platí a čemu věnovat pozornost, nám řekl ... Více

2
Ondřej Obluk (Ogilvy): Úspěch v reklamě, propichování bublin, odkaz Davida Ogilvyho

4.6.2019 01:00:56 (12 dnů, 16 hodin a 36 minut)

Ondřej Obluk je ředitelem české reklamní agentury Ogilvy, která nese jméno jednoho z nejpopulárnějších expertů historie reklamy Davida Ogilvyho. Jak jí toto jméno ... Více

1
Patrik Babinec (Skladon): Co dělat se zásilkami, které se vracejí na sklad?

3.6.2019 01:00:55 (13 dnů, 16 hodin a 36 minut)

Téma reverzní logistiky na českém internetu příliš nenajdete, přitom trápí snad všechny e-shopy. Týká se zásilek, které se jim z různých důvodů vracejí ... Více

21
Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

30.5.2019 01:00:29 (17 dnů, 16 hodin a 36 minut)

Karel Novotný je v české komunitě freelancerů poměrně populární, a to i pod svou přezdívkou Mindless. Většina lidí ho zná především jako odborníka ... Více

0
7. E-shop Klub v Trenýrkárna.cz: Finanční řízení e-shopu, vedení lidí, výroba vlastních produktů

29.5.2019 14:04:48 (18 dnů, 3 hodiny a 32 minut)

Uplynulé měsíce byly tak nabité akcemi, že jsem nestihl publikovat toto ohlédnutí za 7. E-shop Klubem, který proběhl 7. března v centrále e-shopu ... Více

1
Petr Lesenský (LESENSKY.CZ): Budování PR agentury, název firmy, předání vedení

28.5.2019 01:00:20 (19 dnů, 16 hodin a 36 minut)

Petr Lesenský je zakladatelem PR agentury LESENSKY.CZ, kterou založil v roce 2009. Od té doby vybudoval plně fungující a prosperující firmu, jejíž vedení ... Více

0
Jan Růžička (EastParcel.cz): Proč a jak expandovat s e-shopem na Ukrajinu?

23.5.2019 01:00:43 (24 dnů, 16 hodin a 36 minut)

Zakladatel EastParcel.cz Jan Růžička žil několik let na Ukrajině. Díky své znalosti tamního trhu pomohl už několika českým firmám s expanzí za Ukrajinu ... Více

0
Komunity zákazníků: Jak je vytvářet a propojit je s vaší firemní kulturou?

22.5.2019 01:00:43 (25 dnů, 16 hodin a 36 minut)

Ačkoliv se s Petrem Skondrojanisem z portálu COCUMA.cz bavíme nejčastěji o budování vnitřních kultur firem, tentokrát jsme zabrousili do trochu jiného tématu – ... Více

0
Otakar Janík: E-shop SvětPlodů.cz, retence zákazníků, prozákaznický přístup, delegování práce

21.5.2019 01:00:01 (26 dnů, 16 hodin a 37 minut)

Během 2 let se Otakarovi Janíkovi povedlo vybudovat e-shop s ročním obratem přes 55 milionů korun. V rozhovoru mi přiznal, že jeho prací ... Více

0
Leoš Špachta (Fragile): Proč a kdy investovat do TV reklamy?

16.5.2019 01:00:28 (31 dnů, 16 hodin a 36 minut)

TV reklamu společnosti fungující primárně na internetu často podceňují. Přesto pro ně může představovat důležitý nástroj pro oslovení a komunikaci s jejich zákazníky. ... Více

0
Erika Eliášová: Budování e-shopu ErikaFashion.cz, začátky s marketingem, chyby v podnikání

14.5.2019 01:00:48 (33 dnů, 16 hodin a 36 minut)

Erika Eliášová vybudovala e-shop, který za poslední rok přesáhl obrat 35 milionů korun. Dnes ErikaFashion.cz míří na překonání šedesátky, a to i přesto, ... Více

0
Jiří Nechvilka: Služby pro zákazníky e-shopů, projekt SrovnejPůjčku.cz, srovnávání úvěrů

9.5.2019 01:00:25 (38 dnů, 16 hodin a 36 minut)

Jiří Nechvilka je spoluzakladatelem projektu SrovnejPůjčku.cz, který srovnává nabídky od mnoha úvěrových poskytovatelů. V rozhovoru jsme si povídali o tom, jak celý projekt ... Více

0
Osobnost zakladatele: Jak ovlivňuje firmu a její zaměstnance?

8.5.2019 01:00:36 (39 dnů, 16 hodin a 36 minut)

S Petrem jsme dohromady poznaly snad už tisíce firem. Já díky mým rozhovorům, akcím a dalším aktivitám, Petr díky svému portálu COCUMA.cz a ... Více

0
Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání

7.5.2019 01:00:47 (40 dnů, 16 hodin a 36 minut)

Jan Řezáč je asi nejpopulárnějším českým odborníkem na webdesign. Ještě jako freelancer se proslavil nejen svými přednáškami a školeními, ale také knihou Web ... Více

0
Martin Paukrt (Footshop): Jak funguje TikTok a kdy jej zařadit do vašeho marketingu?

2.5.2019 01:00:00 (45 dnů, 16 hodin a 37 minut)

TikTok je obrovským trendem světa sociálních sítí. Je to platforma, na které lidé sdílí 15vteřinová videa a kde mohou donekonečna konzumovat nový obsah. ... Více

0
Jana Štěpánková: Předávání vedení firmy z generace na generaci, budoucnost Ryoru

30.4.2019 01:00:36 (47 dnů, 16 hodin a 36 minut)

Před pár dny jsem vydal rozhovor s jednou z nejúspěšnějších podnikatelek Česka Evou Štěpánkovou. Ta založila kosmetickou značku Ryor, jejíž vedení postupně předává ... Více